28 Aralık 2012 Cuma

Yılbaşı HEDİYE-LEŞ-MECE-Sİ



1 Haftadır Bloguma yazı yazamadım .. Şimdi diyceksinizki zaten geçen hafta da en son www.butiktasarimlar.com yaratıcısı Esin yazmıştı kap kek tarif ve püf noktalarını :))

Olsun ama takipçilerim için mutlaka bişiler yapıyorum . Bu arada benden duymuş olmayın ama Esin yine çok güzel bir kap kek tarifi hazırlamış kendi yaptıklarından süslemiş ,püslemiş bir kaç güne kadar Blogumuzdan okuyabilirsiniz.

Gelelim yılbaşı hediyeleşmecesine . Malum hediye zamanı , alışveriş sitemizde çok yoğundu . Hediyeleri itina ile paketledik gönderdik . Halada hediye siparişi alıyoruz , hani varsa siparişiniz , daha yeni yıla 3 gün var :) Sizide bekleriz www.hepsidelazim.com  Kimler kimlere ne aldı acaba ?




Bu kadar yoğun iş akışı içinde kafama takılanlarıda paylaşmadan geçemicem .

Şimdi , bi ürünün ölçüsü soruluyor, ölçüyorum yazıyorum .. ( Ki çoğunun açıklama kısmında yazılı )Yok efendim içerdenmi ölçmüşüm , yok efendim dışardan çervesinimi ölçmüşüm ? Boyu kaç , yok siz yanlış ölçüyosunuz ? 

Gülermisin ? Ağlarmısın ?

Biz www.hepsidelazim.com  Alışveriş sitesi olarak siz değerli takipçilerimize en kaliteli ve göz alıcı , şık ev aksesuar ve züccaciye ürünlerini bulup getirmeye çalışıyoruz. Kendi çapımızda küçük ama idealleri büyük bir işletmeyiz. Bu işletme Girişimci Bir ikiz Anası kuruluşudur. ( Tekrar hatırlatmadan geçemicem )     Ne demişlerdi Kobi reklamlarında ' Küçüğüz ama büyümek istiyoruz '

Telefonlarına bile zor ulaşılan büyük alışveriş sitelerinden ( İsimlerini zikredip kötüde olsa reklam yapmayalım )  benzer ürünleri alırken acaba orasını ölç , burasını ölç , olmadı içerdende ölç deme şansınız varmı ?  Yıllardır bu işin içinde olan biri olarak söylüyorum HAYIR . Ha Tabiiki mümkün mertebe biz ölçü,lt, cm. vb. bilgileri mutlaka yazıyoruz. Birde göz kararı diye bişi var. Piyasada az çok benzerleri var. Yani aslında az çok tahmin etme şansımızda var ? Hani hepsini bir araya getirirsek kesinlikle keyifli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

Yani demem şuki değerli takipçilerimiz biz ürünlerimizle ilgili elimizden geldiğince sizlere doğru bilgi veririz her zaman . Endişeniz olmasın .

Bizim farkımız ne? Ulaşılabiliriz , Kaliteli hizmet veriyoruz , Kaliteli ürünleri seçiyoruz ! Her bir ürünü tek tek ellerimizle seçip , getirip , özenle paketliyoruz.

Neyse işlere dönüyorum tekrar ama bir kaç güne yeni yazımla tekrar gelicem , Sevgi ile kalın ..

Evrim
www.hepsidelazim.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder